Magazyn Perkusista, Międzynarodowy Festiwal Perkusyjny Drum Fest w Opolu oraz portal perkusyjny BeatIt zapraszają do głosowania w pierwszej edycji Polskich Nagród Perkusyjnych, które przyjęły nazwę „Eugeniusz”.
Nazwa pochodzi oczywiście od imienia pierwszej osobistości w świecie nowoczesnej perkusji – legendarnego Gene’a Krupy, który był z pochodzenia Polakiem.
Nagrody dotyczą sceny polskiej i mają za zadanie skonsolidować mocniej rodzimy rynek, a także być motywatorem do większego działania i podnosić poprzeczkę profesjonalizmu.
Ogłoszenie laureatów poszczególnych kategorii odbędzie się podczas jednego z koncertów festiwalu Drumfest jesienią tego roku.
Będą to pierwsze nagrody w świecie polskiej perkusji, przyznawane w niespełna 20 kategoriach – od klasyki po metal.
Można wybrać sprzęt, sklep, dystrybutora roku, które wydarzenie było najciekawsze i jaki sprzęt najbardziej przypadł Wam do gustu.
Link do głosowania: http://magazynperkusista.pl/polskie-nagrody-perkusyjne (jeden głos na jeden dzień)
/źródło: Perkusista/
My będziemy promować oczywiście Maxa Ziobro, który jest “dzieckiem” bieszczadzkich spotkań bluesowych. Był od zawsze na Bies Czad Bluesie. Maksymilian “Max” Ziobro, to nie tylko perkusja w mistrzowskim wydaniu, jest również absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu na kierunku rzeźba.
Oj, rzeźbi On nam teraz na tej perkusji, oj rzeźbi.
MAX ZIOBRO
Maksymilian (Max) Ziobro, na perkuskji gra od „urodzenia”. Jednak za namową rodziców, którzy nie mogli wytrzymać generowanego hałasu i poobijanych emaliowanych garnków z Olkusza, swoją edukację muzyczną rozpoczął w klasie skrzypiec w Ostrowie Wielkopolskim. Grę na tym instrumencie kontynuował przez 9 lat. Niestety przez kontuzję, która uniemożliwiła dalszą grę, stwierdził, że równie fajnie byłoby skrzypce budować. Rozpoczął więc naukę w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem, gdzie zajął się lutnictwem.
Tam właśnie zaczął grać w miejscowych zespołach punkowo-rokowych. Zdobywając pierwsze doświadczenia sceniczne, rozwijał umiejętności perkusyjne :). Idąc dalej wybraną przez siebie ścieżką „naukową”, w 2012 roku ukończył Poznańską Akademię Sztuk Pięknych, na Wydziale Rzeźby i Działań Przestrzennych w pracowni profesora Wojciecha Kujawskiego.
Nie przeszkadzało mu to w komponawaniu oraz występowaniu w wielu ciekawych projektach.
Oprócz stałej współpracy z zespołem The Jan Gałach Band i Plateau, Max występował z takimi muzykami i zespołami jak: Joanna Pilarska, Magda Piskorczyk, Elżbieta Mielczarek, Martyna Jakubowicz, Wojciech Karolak, Leszek Winder, Mirek Rzepa, Darek Ziółek, Stanisław Witta, Roman Ziobro, Arek Zawiliński, Jan”Kyks” Skrzek, Przemek Chołody, Marek „Pegaz” Kobus, w zespołach Osły i Bieszczadzka Grupa Bluesowa. W ramach „Projektu Grechuta” (Plateau) z: Sonią Bohosiewicz, Anią Wyszkoni, Renatą Przemyk, Małgorzatą Ostrowską, Martyną Jakubowicz, Antoniną Krzysztoń, Wojciechem Waglewskim, Markiem Jackowskim, Lechem Janerką, Adamem Nowakiem, Muńkiem Staszczykiem, Jankiem Benedekiem, Piotrem Cugowskim, Krzysztofem Kiljańskim, Jackiem Ostaszewskim, Markiem Piekarczykiem, Tomaszem „Titusem” Pukackim i Jackiem „Budyniem” Szymkiewiczem.
Nagroda dla Maxxxa
Eugeniusz dla Maxa!
Max dla Eugeniusza!
głosuję za
wspaniały perkusista, czeka go wielka kariera